Poszukujemy osobę chętną do podjęcia zatrudnienia jako pracownik komisu (bezpośrednia obsługa klienta, skup, sprzedaż towarów używanych).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę (docelowo po okresie szkolenia w systemie zmianowym w godz 8-20)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- samodzielną pracę pełną wyzwań
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- zaświadczenie o niekaralności
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość branży RTV/AGD, złotniczej
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
- Sprawne poruszanie się po portalach aukcyjnych, ogłoszeniowych
- znajomość pakietu MS Office
- asertywność, odporność na stres
- samodzielność w działaniu, systematyczność, skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej
- gotowość do nauki i zdobywania wiedzy
CV prosimy kierować drogą mailową na adres sklep@komismadej.pl lub osobiście w naszym komisie w Tarnowie przy ulicy Słonecznej 56c