Poszukujemy osobę chętną do podjęcia zatrudnienia jako pracownik komisu (bezpośrednia obsługa klienta, skup, sprzedaż towarów używanych).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę (docelowo po okresie szkolenia w systemie zmianowym w godz 8-20)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • samodzielną pracę pełną wyzwań
  • możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • zaświadczenie o niekaralności
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość branży RTV/AGD, złotniczej
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
  • Sprawne poruszanie się po portalach aukcyjnych, ogłoszeniowych
  • znajomość pakietu MS Office
  • asertywność, odporność na stres
  • samodzielność w działaniu, systematyczność, skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej
  • gotowość do nauki i zdobywania wiedzy

CV prosimy kierować drogą mailową na adres sklep@komismadej.pl lub osobiście w naszym komisie w Tarnowie przy ulicy Słonecznej 56c